Senzorický panel Sadová zeď.
Kdo může sbírat ovoce rychleji než havran nebo hráči? To záleží na tom, kde se kolo zastaví. Pokud šipka ukazuje na ovoce, pak je tlačena ze stromu do příslušného ovocného koše, pokud ukazuje na košík s ovocem, pak lze vybrat kterékoli ovoce. Pokud tato šipka ukazuje na havrana, posuňte jeden krok směrem nahoru. Pokud se dětem podaří sklidit veškeré ovoce dříve, než havran dosáhne pátého kroku a zablokuje část do ovocných košů, pak děti společně vyhrávají. Hravě podporuje rozpoznávání a přiřazování barev a jemné motorické dovednosti. Lze také hrát samostatně.
Materiál: dřevo s platovými součástmi
Rozměr: 90 x 57 cm
Vhodné od 2 let
Potřebujete poradit? Nenašli jste informace, které Vás zajímají? Napište nám, rádi Vám pomůžeme.