Kdo jako první dostane své postavy přes cílovou čáru?
Podmíněné příkazy a smyčky jsou ústředními stavebními kameny počítačových programů. V této vzrušující hře s kostkami hráči objeví, jak takové programovací příkazy vypadají a jak fungují.
Hráči házejí kostkami IF-THEN nebo WHILE a přetahují Codyho, Pixiho a WiFi přes hrací plochu.
První programovací příkazy hravě formulují v němčině nebo v mateřském jazyce a následně v angličtině.
Obsah hry: 1 herní plán, 12 figurek ve 4 barvách, 1 kostka stavu, 1 kostka (1 - 6), 1 kostka příkazu symbolu (IF/THEN a WHILE), 1 kostka příkazu (německy), 1 kostka příkazu (anglicky) , 1 kostka s počítacími smyčkami (s čísly 2 - 3, světle tyrkysová), 1 prázdná kostka, 36 nálepek s kostkami v 6 jazycích, návod.
Hra pro 2 - 4 hráče.
Vhodné pro děti starší 4 let.